Latest Posts

Лигата на справедливостта: Режисьорската версия на Зак Снайдър

By февруари 09, 2022

Нека си признаем.  Аз съм ъндърграунд маниак на тема супергерои.  Гледал съм всички филми за Батман, Супермен, Жената чудо, а да, и всички филми на Disney/Marvel.  Но когато чух, че Зак Снайдър е пуснал режисьорска версия на "Лигата на справедливостта", първоначалната ми реакция беше... страхотно!!!  Докато не разбрах, че е с продължителност четири часа.  Какво??!  Това ме накара да се замисля дали наистина съм толкова заклет фен на супергероите?  Отговорът е ДА!!

Подхранван от възвърнатата си вяра в човечеството и вдъхновен от безкористната постъпка на Супермен, Брус Уейн, известен още като Батман (Бен Афлек), привлича Диана Принс, известна още като Жената чудо (Гал Гадот), за да се изправи срещу още по-голяма заплаха. Заедно те набират екип, за да се изправят срещу новопробудения враг Степенулф (Сиаран Хиндс). Въпреки сформирането на тази невероятна лига от герои, включваща Батман, Жената чудо, Аквамен (Джейсън Момоа), Киборг (Рей Фишър) и Флаш (Езра Милър) - може би е твърде късно да се спаси планетата от нападение с катастрофални размери.

Специалните ефекти са изключително впечатляващи, особено моментът, в който Бари Алън спасява красивата Киърси Клемънс от потенциално фатално пътнотранспортно произшествие, заснет в напълно забавен кадър, където всеки дъх, емоция и мигване на очите са заснети отблизо.  Обожавам това!  Наистина ми хареса проникващият хумор, който разчупва интензивните моменти, изпълнени с екшън, като например когато Флаш се замисля дали Жената чудо би си харесала по-млад мъж, само за да получи отговора на Виктор: "...Тя е на 5000 години - всеки мъж е по-млад." Освен това има многобройни епизоди от живота на всеки супергерой от Хари Леникс, Ръсел Кроу, Амбър Хърд, Робин Райт, Джей Кей Симънс, Кони Нилсен, Даян Лейн, Джеръми Айрънс, Ейми Адамс, Джаред Лето и дори моето момче Джеси Айзенбърг като Лекс Лутър.

"Лигата на справедливостта" на Зак Снайдър е забавен, вълнуващ и мечта за списъка със супергерои за всеки.  Не забравяйте да си определите почивките за тоалетна, да си приготвите закуски и да планирате цял ден за прожекция и декомпресия за пълен ефект.



You Might Also Like

0 comments